2 Ocak 2014 Perşembe

Sesimizi duyurmanın tek yolu budur. 1. Gün

26 Ağustos 2011 yılında hekimlik görevine başladığım Dursunbey'de ve devlet memurluğunda komplolar, entrikalar yüzünden sona gelmiş hissediyorum. Sayın bakanımıza yazdığım bu mektup kendisine ulaşmadı ama bana soruşturma olarak geri döndü. Memuriyette kademenin ilerlemesi ve çok yakın zamanda uzaklaştırma ve maaş kesintisi cezaları da yolda. Olay artık helal yoldan kazandığım rızkıma el uzatma boyutuna geldi. 

Bu duruma gelmişken "istifa et yoksa daha kötü olacak" diyenlere inat memleketimde aç bile kalsam ayrılmayacağımı beyan ettim. En kutsal görevi yapmamı engellemeye çalışanlar ve ilçemiz içinde de eski yalaka düzene alışmış uzantıları sonunda başarılı oldular. Ancak ben sözümün arkasındayım açta kalsam bu ilçeyi ve insanları terk etmeyeceğim. Ben dedemi, ağabeyimi ve eniştemi bu topraklarda hekimsizlik yüzünden kaybetmiş biriyim. Sizler gibi annesini babasını ve kendisini çalıştığı kurumlara güvenmeyip özel hastanelere götüren birisi değilim.

Ben sizlerin alıştığınız gibi beddua edecekte değilim. Avukatlar tutup hakkımı arayacak kadar boş zamanım da yok.

Maaşıma el koydunuz haram olsun. Alınacak tek canım kaldı o da Allah (c.c.) takdirindedir.


1 yorum:

  1. Sn.Dr.Mehmet SARI sizi Dursunbey yaşayanlarına hayırlı işler yapma çabası içersin de ve bu çabalarınıza paralel düşüncelerimizi gerçekleştirmede desteğinizle tanıdım. Sizin gibi değerli bir insanı tanımanın gururunu her daim yaşayacağım. Hak bildiğim yolda yalnız yürüyen ,içimde insanlık adına güzel şeyleri yapmayı amaç edindiğim beni sizde yaşamanın güvenini duyan bir insan olarak diyorum ki, GÜNEŞİ BALÇIKLA KİMSE SIVAYAMAZ. Dursunbey İnsanına hizmetlerinizle İç dünyanızın o güzel GÜNEŞİNİ KİMSE SIVAYAMIYACAKTIR. Allah yar ve yardımcın olacaktır.Yalnız değilsiniz.Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil

PARA(L)EL OYUNLAR BUNLAR: BALIKESİR ESKİ VALİSİ AHMET TURHAN, İL ESKİ SAĞLIK MÜDÜRÜ DR. MUSTAFA ALP AKOĞLAN ve 50 bin PREZERVATİFİN ÖYKÜSÜDÜR.

24/09/2013 tarihinde adaletine güvenip Balıkesir Valisi Ahmet Turhan'a bir mail yazmıştım. "İlçemiz il merkezine 80 km . Sağlık ku...