17 Ağustos 2016 Çarşamba

PARA(L)EL OYUNLAR BUNLAR: BALIKESİR ESKİ VALİSİ AHMET TURHAN, İL ESKİ SAĞLIK MÜDÜRÜ DR. MUSTAFA ALP AKOĞLAN ve 50 bin PREZERVATİFİN ÖYKÜSÜDÜR.

24/09/2013 tarihinde adaletine güvenip Balıkesir Valisi Ahmet Turhan'a bir mail yazmıştım. "İlçemiz il merkezine 80 km . Sağlık kurumlarının araçları yakıt ihtiyaçlarını merkezden karşılıyor. Bu kamuyu zarara uğratıyor ve iş kaybına neden oluyor"
Dursunbey toplum Sağlığı Merkezi'ne atanan 20 civarında personel hiçbir geçerli mazereti olmamasına rağmen körfez bölgesinde çalıştırılıyor ve burada işler yürümüyor.
Aile hekimini köyde olması gerektiği saatte görevi başında bulamayıp tutanak tutuyoruz, il halk sağlığı müdürü "benim yanımdaydı ben çağırmıştım" diyerek tutanağı yırtıyor.
Evde Sağlık Hizmeti vermek istiyoruz, araç , ekipman verilmiyor.
Bir sürü iddiada bulunup valimizin araştırmasını istemiştik. Sonra cevabı geldi bu iddiaların.İDDİALARIM ASILSIZ VE MESNETSİZ BULUNMUŞ.
ŞİMDİ BURADAN SORALIM,
İlçemiz Toplum Sağlığı Merkezi , İlçe Sağlık Müdürlüğü, 112 gibi kuruluşların benzini hala Balıkesir merkezden temin edilmiyor mu? Bana 2013 de gelen bu evrakta " Dursunbey den alınıyor iddianız asılsız ve mesnetsiz" denmişti. Hadi o zaman deliydim, akıl sağlığım yerinde değildi. EEE ŞİMDİ?
Dursunbey Şenköy ve Karyağmaz'a birer kez giden ambulans yakıt almak için Balıkesir'e gidiyor. Oysa ki ihale metninde ilgili firmanın petrol istasyonu şubesi bulunmayan ilçelerde akaryakıt doğrudan teminle alınır yazıyor. Eee hala aynı? Yoksa değişti de ben mi hala deliyim.
Sağlık Bakanlığı' nın yürütmesi gereken evde sağlık hizmetlerini hiç görevi olmamasına rağmen Dursunbey Belediyesi yürütüyor. Acaba evrakta iddia edildiği gibi tüm köylerimizde ev ziyaretleri sorunsuz devam mı ediyor? Yoksa hala benim akıl sağlığım mı yerinde değil?
Dursunbey Toplum Sağlığı Merkezi' nde görev yapması gereken 20 üzerinde personel bu paralel çete döneminde körfez ve merkeze görevlendirildi. Bize hiç sorulmadan , iznimiz istenmeden. Yoksa onlar döndü de Dursunbey de mi çalışıyorlar.
İlçemizin hekim ihtiyacı var, Toplum Sağlığı Merkezimizin kaloriferimiz yanmıyor diye şikayetmiz karşısında ilçemize gönderdiğiniz ve üzerimize zimmetlediğiniz 50 bin adet PREZERVATİF için ne demeli. Evet 50 bin adet PREZERVATİF hala depolarımızda mı değil mi? SİZ BU HALKA KÜFÜR ETMEKTEN BETER ETTİNİZ.
Şimdi paylaştıklarımı bana yakıştıramayan, zamanında "çok kaşındı" diyen zevat bakın bu ilçenin sağlık depolarında 50 bin tane prezervatif var. Zamanında adamlar mesajı vermiş bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PARA(L)EL OYUNLAR BUNLAR: BALIKESİR ESKİ VALİSİ AHMET TURHAN, İL ESKİ SAĞLIK MÜDÜRÜ DR. MUSTAFA ALP AKOĞLAN ve 50 bin PREZERVATİFİN ÖYKÜSÜDÜR.

24/09/2013 tarihinde adaletine güvenip Balıkesir Valisi Ahmet Turhan'a bir mail yazmıştım. "İlçemiz il merkezine 80 km . Sağlık ku...